Kerst

25 december 2010 - Byron Bay, Australië

Hoi Trouwe volgers!!

Hier een Kerstwens voor iedereen vanuit een regenachtig Byron Bay. De temperatuur is prima, alleen het is zo onwijs vochtig dat er niet anders dan regenen kan. Gisteren hebben we gekayjakt en ja we hebben dolfijnen gezien...op 10 meter bij ons vandaan. Ook nog mega big turtles van ongeveer 30 cm doorsnee!! Gisterenavond een kerstdiner in het hostel, ze hebben hier meer met kerstavond. Tham had een prijs gewonnen...jaja een kayak tochtje...:) dus hier hebben we iemand anders heel blij mee gemaakt.

Morgen gaan we weer op reis richting Sydney en dan zijn wel alweer halverwege! Eerst nog een tussenstop in Port Macquire.

We wensen jullie allemaal een fijne kerst en geniet van alle mooie momenten die je met elkaar hebt, want voordat je het weet kan het zomaar voorbij zijn.

Liefs
Chantal en Thamara

1. laura:
    25 december 2010
    fijne kerstdagen en blijf vooral genieten

groetjes laura
  2. Paul en Greet:
    hoi Chantal en Thamara,
    wensen jullie ook fijne kerstdagen, wij gaan straks bakkie doen bij je moeder/schoonmoeder,
    liefs Paul en Greet
  3. de Turksjes:
    25 december 2010
    Hele fijne kerstdagen! (Maar dat gaat vast lukken, zeker bij die heerlijke temperaturen!)

Nieuwjaar in Sydney vieren? Op het topje van de brug?

Heel veel plezier!
    Groetjes,
    Jurgen, Simone, Lianne en Xander
  4. Chantal:
    25 december 2010
    Hele fijne en leuke kerstdagen!
    Geniet er lekker van.

xxx Chantal
  5. Brenda:
    25 december 2010
    Merry X mas voor jullie. Geniet maar lekker van jullie geweldige reis.

xxx
    Brenda, Ramzi en Naïma
  6. Charlotte:
    Hoi,

Jullie ook hele gezellige dagen en nog heeeel veeeeel plezier!!

Geniet ervan

Kus
  7. Bergjes:
    Hé DOWN X-MAS UNDERS,
    Jammer dat het nu regent maar het lijk mij wel vreemd
    om Kerst te vieren met z'n temperatuur.Jullie hebben ook wel telkens geluk zeg, nu weer dolfijnen gezien en schildpadden. Eten morgen zekker schildpaddensoep.
    Wij hebben net het ontbijt achter de rug, en hadden veel moois onder de boom.
    Groetjes van de Bergjes en Oma en wensen jullie een
    VROLIJK KERSTMIS toe.
  8. Karin en Eric:
    Hele fijne kerstdagen!!
    Groetjes vanuit Den Haag
    Eric en Karin
  9. Papa en Mama:
    25 december 2010
    ik ben isma en ik wens jullie heel veel plezier met de kerst en verder ben ik ondeugend bij opa en oma mijn broertje lig lekker te slapen.
    xxxx van isma en heel veel knuffels

hoi down unders
    ook wij wensen jullie hele fijne kerstdagen toe, geniet van de warmte want hier is het heel erg koud en het sneeuwt weer
    heel veel liefs van papa mama, Claudia, Aziz, Isma en Hamza
    xxxxxxxxxxxx
  10. Anneke en John Bottinga:
    25 december 2010
    Een heel zonnig kerstfeest.
    Dat wensen wij Chantal en Thamara toe, heel veel plezier in Sydney.

Anneke en John
  11. bep van den broek:
    26 december 2010
    hoi meisjes ik heb jullie al gesproken hier is de eerste dag voorbij was gezellig met riet en cor ank en piet oma wendy john en ik maar ook wel een traan maar dat mag vandaag brian en jeroen en dan is de kerst weer om gaan jullie maar lekker genieten in sydney dat maak je maar 1 keer mee wij gaan wel op de tv kijken misschien zien we jullie wel [grapje] xxxxxxxxxxxx mama
  12. Jacqueline:
    27 december 2010
    tjonge alweer bijna op de helft wat gaat dat toch snel! wel veel foto's maken op die brug straks he met oud en nieuw!
    xxx jacqueline, marc en Sanne
  13. jeroen molenaar:
    28 december 2010
    mogen jullie toch maar eerder vuurwerk aqfsteken dan wij. als het van mijn moeder mag kom ik ook maar overvliegen geintje. waar gaan jullie nou allemaal heen dan.
  14. Inja:
    29 december 2010
    Hoi Thamara en Chantal,

Wat een leuke reisverslagen, het lijkt me daar ontzettend mooi.
    Ik lees ze nu pas, maar tot nu toe vind ik het leuk. En ook mooie foto's worden er gemaakt.

Geniet nog even van jullie reis!

Groetjes Inja & Siebe
  15. K@rleinos:
    30 december 2010
    Hey Chant en Tamaar,
    Leuk om de reisverslagen te lezen, ik ben heel benieuwd hoe en waar jullie je oud en nieuw gaan vieren. Ik wens jullie een rustig jaar met veel positieve invloeden echt toe!

Groetjes,
    Karlein
  16. els (buurvrouw):
    31 december 2010
    hallo daar, vanuit den haag een happy newyear!
    wat een gewelgige reis maken jullie. we genieten stiekem een beetje mee.
    groetjes van Els en Kelly
  17. Papa en Mama:
    1 januari 2011
    Eindelijk vanuit een sneeuwvrij Den Haag, wensen wij jullie een gelukkig en gezond nieuwjaar en de beste wensen.
    Veel liefs van ons.xxxxxxxxxx

Iedereen die een reactie achter laat
    wensen wij een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen.