Aankomst Bangkok

3 december 2010 - Bangkok, Thailand

Sawadee mensen!!!

We zijn in Bangkok!! Lekker warm, 30 graden!! Heerlijk! Nu even aan het bijkomen van onze vlucht in het hotel.

Maar het was nog even spannend of we wel konden vliegen naar Bangkok gistermiddag!We kwamen gisteren aan op Schiphol en eenmaal bij de balie werd ons verteld dat er niks meer vloog naar London!(We moesten nl eerst via london vliegen).Terwijl die ochtend nog op de Heathrow site stond dat alles daar ook vloog. Maar later toch alles geannuleerd door alle sneeuw en ijs toestanden daar!

Toen werd het wachten in een lange rij bij de balie van Britisch Airways om te kijken of ze iets konden omboeken! Het liefs natuurlijk een rechtstreekse vlucht naar Bangkok die diezelfde avond nog zou gaan met de KLM! Keeping fingers crossed! Na 3 uur wachten eindelijk aan de beurt! En ja hoor! Er was plek!! Wat een opluchting!! Nu konden we diezelfde avond nog vliegen en waren we zelfs nog eerder in Bangkok dan eerst! Dus daar zijn we dan weer!

Leuk om weer terug te zijn! De taxirit was weer zoals we gewend zijn, het verkeer lekker chaotisch en gekkenhuis!! De hele stad is versierd omdat de koning zondag jarig is! Er is dan groot feest, dus we gaan even uitzoeken wat er te doen valt!

Voor nu nog ff chillen,amper geslapen in het vliegtuig. Was 9,5 uur vliegen. En vanavond lekker eten bij ons overheerlijke vegetarische tentje!!

Liefs Chantal en Thamara

1. Bergjes:
    Hé DOWNUNDERS
    Wat een geluk zeg dat jullie nu direct konden vliegen
    In 9,5 uur een lichaams temperatuur omhoog wel even wennen zeker. Eetsmakelijk
    Groetjes de Bergjes
  2. Karin:
    3 december 2010
    Meiden, wat een feest dat ze jullie hebben meegenomen....! Het sneeuwt hier nog steeds in het Haagje en het is verrekte koud. Veel plezier in het Aziatische!
    Kus, Ka
  3. Berghjes:
    3 december 2010
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!!!
    Veel plezier!!
    dikke kussssssssss :)
  4. bep van den broek:
    3 december 2010
    hoi meisjes fijn dat alles zo lekker is gegaan en dat jullie heerlijk weer hebben hier koud maak maar veel plezier dikke xxxxxxxxxxxx Ma
  5. Papa en Mama:
    3 december 2010
    Fijn te zien dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet vd warmte hier bere koud. vermaak jullie daar in Bangkok en lekker eten. Liefs en dikke kus xxxxxxxxx
  6. de Turksjes:
    Hoi Thamara en Chantal,

Wat lekker zo'n directe vlucht. Temperatuurtje klinkt ook lekker aangenaam (zeker na die -8 van vanmorgen toen de autoruiten allemaal weer schoongemaakt moesten worden.....). Geniet lekker van Bangkok en alvast een goede doorreis naar de Aussies! No worries mate....

Dikke knuffels van ons allemaal
  7. Brenda:
    4 december 2010
    Hoi Chantal en Thamara,

zo dat is lekker dat het jullie meezat. En 30 graden, ben best wel jaloers want het is hier koud en het sneeuwt.
    Geniet maar lekker in Bangkok en verder nog een goede reis.

Lieve groetjes en xxx
    Brenda, Ramzi en Naïma
  8. jeroen molenaar:
    4 december 2010
    zo dan komen jullie bruin terug van vakantie
  9. maris en thei:
    6 december 2010
    hoi hoi
    wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.
    geniet ervan.
    hier is het nat, koud en guur.
    ben al heer hard onderuit gegaan dus helemaal niet leuk hahaha.
    bestel een heerlijke martebak en gebakken rijst voor me!.

fijne vakantie
    xx maris en thei
  10. HumaniJasper:
    6 december 2010
    Hey Channie en Thamara!! Goed om te lezen dat jullie in ieder geval goed aangekomen zijn! Heel veel plezier de komende twee maanden en ik zal jullie verhalen op de voet volgen vanuit het koude Nederland. Groeten en een huggie, Jasper
  11. laura:
    7 december 2010
    heerlijk om te lezen dat het toch nog mee zat.
    op naar de volgende vlucht

geniet ervan,
    groetjes laura